غلط های مصاحبه سردار را بگیرید و یک بمب اتم کی 2 جایزه بگیرید

سردار مویدی: مواد مخدر صنعتی از بمب اتم هم خطرناک تر است ...
سردار مویدی: مواد مخدر صنعتی از بمب اتم هم خطرناک تر است/رییس پلیس باید بتواند اطلاعات یک ماده صنعتی را تجزیه تحلیل کند تاریخ خبر: 02/12/1393
تصویر
تهران - ایرنا - رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر با بیان این که مواد مخدر صنعتی از بمب اتم هم خطرناکتر است، گفت: اگر آگاهانه به مقابله و مبارزه با این مواد نپردازیم هم خودمان را خسته کرده ایم و هم چیزی عاید مردم نخواهد شد.

خطر شیشه جدی است 
مسابقه غلط گیری از اطلاع رسانی مسئولین 
ابتدا متن زیر را خوانده و غلط های انرا برای ما ایمیل کنید به برنده یک بمب اتم اکبند داده می شود                    
.
با علائم اعتیاد آشنا شویم
سردار علی مویدی ،رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در باره مصرف مواد مخدر صنعتی به نام شیشه می گوید: شیشه، یک ماده شیمیایی است که به گروهی از مواد اعتیادآور تعلق دارد و به لحاظ اثر مستقیمی که بر سیستم عصبی می گذارد به عنوان یک محرک تلقی می شود.
 مواد اولیه این ماده اعتیاد آور افدرین است و برخلاف مواد مخدر سنتی که تهیه آن مستلزم یک پروسه زمانی طولانی است و متغیر های زیادی در آن نقش دارند، شیشه خیلی ساده و آسان تولید می شود.
سردار مویدی در خصوص مصرف مواد مخدر به خانواده ها توصیه می کند: از خانواده ها انتظار داریم که بر رفتار فرزندان خود نظارت مستقیم داشته باشند. متاسفانه فرزندان بسیاری از خانواده های شناخته شده و با آبرو بدون آگاهی به سمت اعتیاد و مصرف مواد کشیده شدند.
 علائم اعتیاد در افراد کاملا مشهود است و اگر بر رفتار معتادان کمی توجه کنیم می توانیم متوجه شویم که فرد به جمع این بیماران وارد شده است یا نه.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر درباره علائم اعتیاد می گوید: این گونه افراد اغلب تصمیمات عجولانه ای می گیرند. در چهره شان خشونت دیده می شود. عصبی هستند و صورتشان ذره های عرق دارد. معمولا بعد از مدتی که از مواد استفاده می کنند خواب طولانی دارند. پول زیاد خرج می کنند و زندگی پرهزینه ای دارند. یک خانواده از این علائم می تواند به بیماری فرزندش پی ببرد.
سردار مویدی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه پلیس می گوید: اقدامات پیشگیری کننده پلیس در سطح جامعه مشهود است. در سال جاری و در راستای تدابیر ابلاغی و با توجه به این که مبارزه با مواد مخدر جزو اولویت های پلیس ناجا است، ما بر امر پیشگیری تاکید داریم که در این زمینه برای جوانان در مراکز آموزشی و تفریحی و عملی اقداماتی انجام دادیم.
تپش - (ضمیمه چهارشنبه روزنامه جام جم)


هرکس بیشترین غلط  های  این متن را برای ما بنویسد  یک بمب اتم اکبند از نوع کی 2   به او جایزه می دهیم  ما  شوخی نمی کنیم بنویسید بمب اتم بگیرید
در متن   مصاحبه جناب سردار چند غلط وجود دارد انرا با ذکر دلیل بنویسید

هیچ نظری موجود نیست: