در مهدهای کودک پیشوا رخ داد نه گفتن نسل جدید پیشوا به مواد مخدر

94/04/03 - 15:34
در مهدهای کودک پیشوا رخ داد
نه گفتن نسل جدید پیشوا به مواد مخدر
جشن مشترک مهدهای کودک تحت نظارت بهزیستی شهرستان پیشوا با رویکرد هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر برگزار و نونهالان این شهرستان به مواد مخدر نه گفتند.



 قال أمیر المؤمنین علیه السلام: « زَوالُ الدُّوَل باصطناع السُّفَل »
خبر رسانی دارای قواعد و قوانین خاصی است و خبر نباید با عناوینی بیان شود که به جای اثر گذاری مثبت نتیجه عکس برای دولت  و مردم   داشته باشد  وباعث تمسخر شود
ما با متن خبر که  پیشگیری از اعتیاد و اموزش ان باید از کودکی و مهد کودک ها اغاز شود  موافقیم اما به خوبی این مسله را می دانیم که  مسئولین این کشور راه علمی  و درست انرانمی دانند و اگر پیشوا بخواهد  از راههای استفاد کند که یک سو نگر و با سو گیری خاص باشد این اموزش پیشوا نتیجه عکس خواهد داشت .

 از نظر روانشناسی این  گونه خبرها  با این عناوین که  از طرف  مسئولین دولت  بیان شده اما با این گونه  تیترها  و به طرزی  زیرکانه در مدت زمان طولانی بطور ناخود اگاه  باعث ایجاد  ذهنیت  و اندیشه ای  ضد دولتی و اسلامی می شود
اسناد جدید: هیتلر معتاد به شیشه بود! - وبلاگ رسمی دکتر ...
 معتادین مشهور ادولف هیتلر معتاد به آمفتامین و کوکائین



به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حمید اسماعیلی ظهر امروز در مراسم جشن مشترک مهدهای کودک تحت نظارت بهزیستی شهرستان پیشوا که با رویکرد هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر برگزار شد، با بیان اینکه بهزیستی نهادی است که از کودک تا کهنسال را تحت حمایت خود دارد، اظهار داشت: روی کودکان زیر شش سال که توسط خانواده‌هایشان به ما سپرده می‌شوند می‌توان به موضوعات خاص و مورد اشاره جامعه مثل اعتیاد و عواقب آن کار کرد که اتفاقا در دو مهد غیردولتی شهرستان به این مقولات به خوبی پرداخته می‌شود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان پیشوا در ادامه خاطرنشان کرد: اگر در این سن موضوعی در کودکان نهادینه شود تا پایان عمر در ذهن ایشان ملکه خواهد شد و این اعلام انزجار از مواد افیونی مخدر، مواردی هستند که کودکان زیر شش سال از آن بیزاری اعلام می‌کنند.

گفتنی است، در این جشن مشترک حمید اسماعیلی رئیس اداره بهزیستی شهرستان پیشوا، کارکنان بهزیستی و مدیران و مربیان مهدهای کودک پیشوا حضور داشتند.
همچنین نونهالان با اجرای سرود و به تصویر کشیدن نقاشی‌های خود با موضوع اعتیاد و مواد مخدر، انزجار خود را از مباحث مواد مخدر اعلام کرده و خواستار مبارزه جدی و فوری مسئولان با این پدیده شوم و ضدمردمی شدند.








هیچ نظری موجود نیست: