اولین شرکت کننده در مسابقه غلط های سردار را بگیرید بمب اتم جایزه بگیرید اقای گود دی جواب خود را می نویسد

اولین شرکت کننده  در مسابقه غلط های سردار را بگیرد بمب اتم جایزه بگیرید  اقای گود دی  جواب خود را می نویسد

آقای  که برایش  این نام مستعار  انتخاب شده است (اقای گود دی )روز خوب
در مسابقه غلط های سردار شرکت کنید
  به  بهترین و بیشترین جواب صحیع یک بمب اتمی از نوع  k2 می دهیم
وبلاگ رسمی دکتر یزدان نیاز: غلط های مصاحبه سردار را ...
با علائم اعتیاد آشنا شویم
سردار علی مویدی ،رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در باره مصرف مواد مخدر صنعتی به نام شیشه می گوید: شیشه، یک ماده شیمیایی است که به گروهی از مواد اعتیادآور تعلق دارد و به لحاظ اثر مستقیمی که بر سیستم عصبی (1) می گذارد به عنوان یک محرک تلقی (2) می شود.
مواد اولیه این ماده اعتیاد آور افدرین (3) است و برخلاف مواد مخدر سنتی که تهیه آن مستلزم یک پروسه زمانی طولانی است (4) و متغیر های زیادی در آن نقش دارند(5)، شیشه خیلی ساده و آسان تولید می شود (6).
سردار مویدی در خصوص مصرف مواد مخدر به خانواده ها توصیه می کند: از خانواده ها انتظار داریم که بر رفتار فرزندان خود نظارت مستقیم(7) داشته باشند. متاسفانه فرزندان بسیاری از خانواده های شناخته شده (8) و با آبرو بدون آگاهی به سمت اعتیاد (9) و مصرف مواد کشیده شدند.
علائم اعتیاد در افراد کاملا مشهود است ( 10) و اگر بر رفتار معتادان کمی توجه کنیم می توانیم متوجه شویم که فرد به جمع این بیماران وارد شده است یا نه (11) .
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر درباره علائم اعتیاد می گوید: این گونه افراد اغلب تصمیمات عجولانه ای می گیرند ( 12). در چهره شان خشونت دیده می شود (13) . عصبی هستند و صورتشان ذره های عرق دارد(14) معمولا بعد از مدتی که از مواد استفاده می کنند خواب طولانی دارند (15) پول زیاد خرج می کنند و زندگی پرهزینه ای دارند. یک خانواده از این علائم می تواند به بیماری فرزندش پی ببرد.
سردار مویدی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه پلیس می گوید: اقدامات پیشگیری کننده پلیس در سطح جامعه مشهود است (16) در سال جاری و در راستای تدابیر ابلاغی (17) و با توجه به این که مبارزه با مواد مخدر جزو اولویت های پلیس ناجا است، ما بر امر پیشگیری تاکید داریم ( 18) که در این زمینه برای جوانان در مراکز آموزشی و تفریحی و عملی اقداماتی انجام دادیم (19)



1- سیستم عصبی به تمام معجوعه ی مغز نخاع و سلسله اعصاب گفته می شود و شیشه فقط روی سلول ها و سینابپس های مغزی اثر می گذارد
2- یک ماده ی محرک است ، تلقی نمی شود
3- پزودوافدرین
4- ساخت تریاک و شیره طولانی نیست و پس از برداشت از گیاه بسادگی قابل استفاده است!
5- تقریبا هیچ متغیری برای ساخت تریاک و شیره به عنوان ماده ی سنتی وجود ندارد الا آب جوش !
6- ساخت شیشه نیازمند حداقل دانش شیمی و وسایل آزمایشگاهی و ادوات مختلف است و حداقل از مواد سنتی که فقط آب جوشیده لازم دارد پیچیده تر است ، مگر اینکه سردار مویدی شیمی آزمایشگاهی را فوت آب باشد! و بارها برای آموزش و پیشگیری و قلعوقم بساط شیشه اقدام به مانور آموزشی ساخت کرده و اصطلاحا دستش راه افتاده باشد و شگرد ساخت داشته باشد که می گوید بسادگی و ما نمی دانیم !!
7- از لحاظ روانشناسی نظارت مستقیم فقط باعث نارضایتی و سرکشی فرزندان است و حالت دیکتاتوری در خانواده ها ایجاد می کند که باعث سرکشی بیشتر می شود ، محبت احترام و نظارت دورادور روش منطقی تریست .
8- سردار قاعدتا باید افراد خلاف کار را بیشتر بشناسند ، این جمله بندی حتما تقصیر روزنامه نگار بیچاره بوده است .
9- این بخش خیلی مهم است ، آخه خداوکیلی چقدر وقت و بودجه صرف آموزش واقعی و درست برای جوانان کردیت ، چنتا فورم نظرسنجی بین مدارس و دانش آموزان پخش شده که آیا تفاوت مواد مخدر را میدانند یا خیر ؟ فعلا مرجع آموزش و اطلاع رسانی شده ساقی پارک محله !! سیستم قضایی برای کاغذ بازی 5 سال البته حداقل ! از ورود وتایید مواد مخدر صنعتی عقب تراست و حداقل دستگاه های شناسایی شیمی مخدر را نیز ندارد ! براستی هزینه ی زمانی این موضوع به جیب کدام برادران قاچاچ چی می رود ، سردار جان پاسخ بفرمایید ؟!!
10- علائم مصرف شیشه حداقل دو سال بعد از مصرف نمایان نمی شود و در این دوره علامت نشانه بالینی مشخصی نداشته و حتی این ماده بوی خاصی نیز ندارد .
11- امان از دست این نگارنده اصلا تقصیر سردار نیست که ! ازفردا طور آموزشی در زاغه ها و محل های تجمع افراد معتاد برای خانواده ها شناخته شده برقرار می شود تا راحت تر تعین شود آیا افراد عادی جرو معتادان هستند یا خیر ! خدایی آخر جمله بندی بود
12- یعنی کودکان و افراد در سن بلوغ یا بیماران سایکز همه معتاد بودند و ما نمی دانستیم ، جل الخالق !!!
13- یعنی تقریبا همه ی جامعه که عصبانی و نارازی و ابوس است معتاد است ، چهره ی شما هم زیاد مهربان بنظر نمی رسد یعنی..... !
14- این ها بیشتر شبیه علائم ترک بود تا فرد مصرف کننده
15- مواد محرک مثل شیشه بیشتر زد خواب هستند مگردر حالت حاد

16- زمانی می توان گفت مشهود که یک پژوهش گسترده از جوانان به عمل آید که مثلا بپرسند تفاوت مخدر گل را با ماریجوانا یا حشیش می دانند یانه ! مشک آنست که خود ببوید نه آنکه سردار بگوید !!
17- تدابیر ابلاغی ! کلمه ی شفافی نیست لطفا فارسی تربگویید شاید متوجه شویم .
18- مبارزه با بیشگیری دو امر کاملا مجزا هستند ، زمانی که پیشگیری شود دیگر نیازی به مبارزه نیست و چون مشکلی برای حل کردن وجود ندارد پس چه نیاز به مبارزه !
19- مثلا چه اقدامات مشهودی ؟ چرا این اقدامات را نمی بینیم ؟ کجا هستند که جلوی سیل انتشار مواد مخدر را نمی گیرند ؟!! سردار شیشه رفت ولی آگاه باش نمک حمام می آید...
( دکتر عزیز این بخش ارسال نشده بود )

هیچ نظری موجود نیست: