فروش دستمال های مرطوب کننده اعتیاد آور در بازار با مواد مخدر «السی من»

فروش دستمال های مرطوب کننده اعتیاد آور در بازار!
ساعت ۱۳:۳ - ۱۳۹۴/۴/۸کد خبر: ۵۷۶۸۱
در گذشته مافیای مواد مخدربه شکل های آدامس و شکلات اقدام به عرضه مواد مخدر می کردند که شناسایی و معرفی شده و با شکست مواجه شدند ولی این بار با عرضه این دستمال ها قصد آلوده سازی دختران و زنان جوان را دارند.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از مهر،یک آسیب شناس اجتماعی از فروش دستمال های مرطوب کننده اعتیاد آور در بازار خبر داد و گفت: زنان و دختران مراقب دام جدید مافیای مواد مخدر باشند.دکتر مجید ابهری افزود: اخیرا با توجه به گسترش مبارزه پلیس مبارزه با مواد مخدر با قاچاقچیان، مافیای مواد مخدر تاکتیک های خود را عوض کرده و اقدام به تولید و عرضه اقلام جدید با تبلیغات کاذب کرده است.
وی گفت: یکی از این اقلام دستمال کاغذی مرطوب کننده برای رفع خستگی پوست و جوان سازی آن است که توسط فروشندگان زن در اتوبوس ها، مترو و اماکن پر تردد بانوان تبلیغ و عرضه می شود.
ابهری اظهار داشت: دستمال های مرطوب کننده با نام «عالیا» که با فعالیت چهره به چهره توسط فروشندگان عرضه می شود نه تنها موجب جوان سازی پوست نمی شود بلکه با ایجاد اعتیاد به مواد مخدر صنعتی باعث بروز بیماریهای متعدد نیز خواهد شد.
این آسیب شناس اجتماعی تاکید کرد: این دستمال ها بعد از دو بار استفاده اعتیاد ایجاد می کند و دارای مواد مخدر «السی من» از مشتقات آمفتامین هستند و در ابتدا دستمال مرطوب کننده با قیمت ارزان بین ۱۲ تا ۱۵ هزار تومان فروخته می شود و سپس بعد از ایجاد اعتیاد تا بسته ای ۲۰۰ هزار تومان نیز عرضه می شود.
به گفته ابهری، با توجه به خطرات و عوارض استفاده از اینگونه دستمال ها اطلاع رسانی لازم به دختران و زنان جوان در جهت خطرات استفاده از آن برای زنان و دختران می تواند قدم موثری در پیشگیری و مقابله باشد.
این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه در هر بسته ۱۰ عدد دستمال مرطوب کننده اعتیادآور قرار دارد، گفت: در گذشته مافیای مواد مخدربه شکل های آدامس و شکلات اقدام به عرضه مواد مخدر می کردند که شناسایی و معرفی شده و با شکست مواجه شدند ولی این بار با عرضه این دستمال ها قصد آلوده سازی دختران و زنان جوان را دارند..
معجزه وحشتناک دستمال‌های مرطوب - Opium.Site وبلاگ رسمی ...

هیچ نظری موجود نیست: