سزای اطلاع رسانی درست درباره مواد مخدر تکفیر شدن است

سزای اطلاع رسانی درست درباره مواد مخدر تکفیر شدن است

بیش از 5 سال به تنهایی وظیفه اطلاع رسانی درباره مواد مخدر را به دوش کشیدم
در این مدت  اگر مسئولی  می گفت در ساخت کراک از مدفوع استفاده می شود من در جواب می نوشتم اقا بروید دنبال گاز هیدروژن سولفوره (اس هاش دو) که  ماده اولیه برای ساخت  کراک و هروئین فشرده است .
 زمانی که گفتند کروکودیل نداریم ما ثابت کردیم که دزومورفین داریم  و دزومورفین همان کروکودیل است .
 اطلاع رسانی غلط انهایی که مسئول بودند مخدر گل را رواج داد  انها هنوز منکر هستند و بهترین کار پاک کردن مسله است  و مسله من هستم !!
زمانی که امروز از چند شهرستان تماس گرفتند که نمی توانند وارد وبلاگ من در بلاگ اسکای بشوند  پس از بررسی به این نتیجه رسیدم که ما باید برویم زیرا تکفیر شدیم
مقاله زیر که در یک سایت خبر رسانی چاپ شده است  در واقع  تکه های بهم چسبانده ای از انچه که من نشر کردم می باشد و من خوشحالم که رسانه های ما شروع به نشر واقعیت ها  می کنند .
اما دیگر اطلاع رسانی تمام شد واقعیت ها باید دوباره رنگ دروغ بگیرند
  خبر بدی دارم دکتر یزدان نیاز باید برود او به دلیل حقیقتگویی محکوم به ارتداد شده   یا باید همانند جادوگران  در اتش  بسوزانندش  و یا از صحنه این فضای مجازی  خارج شود تا از اتش دشمنان  نجات یابد .
مرا در انتخاب حکم مختار گذاشتند بین بودن با مردم و سوختن از بین رفتن ابرو اسم شهرت و زندگیم
و یا 
 خالی کردن میدان و ترک  حقیقت  اما داشتن  جایگاه رفیع در جامعه ای که انها با دروغ پایه های انرا بنا کردند

روانگردان های جدید NPS ارزان و بسیار خطرناک

مواد روانگردان جدید یا ان پی اس گروهی از روانگردان ها هستند که دارای اثرات قویتر از روانگردان های قبلی در دنیا می باشند و بطور شیمیایی و به قیمت ارزان تولید می شوند.


به گزارش سرویس اجتماعی آفتاب ری، به نقل از دیمه نیوز، مهدیه کاردگر کارشناس – کشور ایران در موقعیت جغرافیایی  خاصی قرار دارد از یک طرف کشور افغانستان به عنوان بزرگترین تولید کننده تریاک در جهان  شناخته می شود و هر ساله ۹۸ در صد کل تریاک قاچاق  شده در جهان در ایران کشف و ضبط می شود.
همجواری ایران  با مرزهای کشور شوروی سابق و عراق که بزرگترین لابراتورهای تولید کننده  مواد مخدر صنعتی  در جهان است، باعث شده تا ایران موقعیت خاصی در جهان پیدا کند.
مطابق گزارش سازمان ملل متحد در سال ۲۰۱۲ ایران سومین وارد کننده های ماده اولیه پسودوافدرین برای تولید و ساخت  مخدر صنعتی  متامفتامین (شیشه) است این امر سبب شده ایران در رتبه نخست کشورهای تولید کننده مخدر صنعتی متامفتامین (شیشه) در آسیا قرار بگیرد.
** NPS
دزومورفین ماده مخدر صنعتی جدیدی است که به اسامی خیابانی گوناگونی در ایران در جهان وجود دارد. ماده اولیه برای ساخت آن کدئین است و در کشور ایران از کدئین برای ساخت مواد مخدری مثل کراک و یا هروئین فشرده یا مخدر سه دودی  استفاده می شود.


دزومورفین دارای اثراتی مشابه با هروئین است. سازنده گان مواد مخدر در ایران با استفاده از کدئین در داخل کشور شروع به ساخت مخدرهایی مثل دزومورفین می کنند که می تواند به جای هروئین در دسترس معتادان قرار بگیرد.
 مخدری که مواد اولیه آن در ایران به وفور یافت می شود و ساخت آن بسیار آسان و ارزان است.
در ایران کشت  شقایق کبیر (خشخاش ایرانی) در سطح بالایی صورت می گیرد که از آن کدئین ساخته می شود. ماده اولیه در گیاه شقایق کبیر تبائین است که از آن می توان مخدر هایی مثل کدئین یا اتورفین و دزومورفین ساخت.
مواد روانگردان جدید یا ان پی اس گروهی از روانگردان ها هستند که دارای اثرات قویتر از روانگردان های قبلی در دنیا می باشند و بطور شیمیایی و به قیمت ارزان تولید می شوند. اثرات جانبی این روانگردان های جدید هنور به درستی مشخص نیست. ساختمان شیمیایی آنها متفاوت از ساختار مواد روانگردانی است که تاکنون در دنیا استفاده تولید و مصرف می شده است. طبق قوانین بین المللی به علت اینکه فرمول شیمیایی این روانگردان تاکنون به عنوان روانگردان ثبت نشده قانونی نیز بر علیه تولید و فروش آن در دنیا وضع نشده است.
عدم وجود قوانین برای این روانگردان ها باعث توسعه تولید و رواج روانگردان های ان پی اس در دنیا شده است. از نظر طبقه بندی می توان روانگردان های جدید ان پی اس را بسته به نوع اثرات آن طبقه بندی کرد:
دسته بندی روانگردان های جدید NPS
مواد روانگردان های جدید با اثراتی مشابه با ماری جوانا که به آن کانابیس های صنعتی یا ماری جوانا صنعتی می گویند.
مواد روانگردان های جدید با اثراتی مشابه با مواد محرک مثل کوکائین و شیشه
مواد روانگردان ها جدید با اثراتی مشابه با ال اس دی و مواد توهم زا
مواد روانگردان جدید (اسپایس) روانگردان جدید اسپایس دارای اثراتی مشابه با حشیش و ماری جوانا هستند.
روانگردان های جدید که تحت نام اسپایس (ادویه) در بازار وجود دارند به علت اینکه دارای اثراتی مشابه با ماری جوانا و حشیش هستند به روانگردان های گیاهی در ایران مشهور هستند. این دسته از روانگردان های جدید اثراتی مشابه با ماده مخدر روانگردان ماری جوانا ولی بسیار قویتر از آن دارند فرم ظاهری آنها بسیار مشابه با ماری جوانا است و گاهی حتی به عنوان ماری جوانای مرغوب فروخته می شود.
منتشر شده در :  ۱۳۹۴/۰۴/۰۴ 

هیچ نظری موجود نیست: