نحوه صحیع مصرف و دوز قرص ریتالین برای ترک اعتیاد به مخدر شیشه چیست !

نحوه صحیع مصرف و دوز قرص ریتالین برای ترک اعتیاد به مخدر شیشه چیست !
ضمن عرض سلام
٣٤ سال سن دارم و مجرد هستم . متاسفانه مدتى است که شیشه مصرف میکنم و این موضوع به شدت باعث ناراحتى و افسردگى ام شده . حدود یکسال پیش با خوندن پروتکل درمان شما در سایت و تهیه داروهایى که تجویز فرموده بودید ، موفق شدم ترک کنم . البته تو پروسه درمان کمى اذیت شدم ولى با مصرف درست و به موقع داروها و اجراى دقیق روش درمانى شما ، نتیجه کاملا مثبت بود .

چند ماه پیش على رغم عدم میل باطنى و با اصرار یکى از به اصطلاح دوستان قدیمى ، اشتباه بزرگى رو مرتکب شدم و فقط براى تفریح ، شیشه مصرف کردم و متاسفانه بقیه ماجرا رو خودتون میتونید حدس بزنید .... ببخشید اگه اطاله کلام شد ، مطمئن هستم که مشغله تون زیاده و شاید فرصت خوندن ایمیل بنده رو نداشته باشید ولى بهرحال از دلسوزى و زحماتتون سپاسگذارم و بابت کمک بزرگى که سال گذشته تو فضاى مجازى بهم کردید ، خودم رو مدیونتون میدونم ...
سلام
دوست عزیز از نظر ما اعتیاد به هر مخدری علل زمینه ای دارد و تا زمانی که انها بررسی و شناخته نشوند استفاده تنها از دارو کار ساز نیست
من در پروتکل  قبلی درمان اعتیاد به مخدر شیشه  دوز ریتالین را ننوشتم زیرا این دارو حتما باید زیر نظر پزشک مصرف شود و در پروتکل جدید هم کلا ریتالین با دارو های  دیگری جایگزین شده است .
برای ترک اعتیاد به مخدر شیشه ما امروز از پروتکل  جدیدی استفاده می کنیم که دیگر ریتالین در ان وجود  ندارد .
(قسمت اول ) (psilogaine) New Prescriptions for Addiction

هیچ نظری موجود نیست: