مدرک مستدلل برای اثرات مخرب مخدر گل بر روی مغز یک علف باز علفخوار

مدرک مستدلل برای اثرات مخرب  مخدر گل بر روی مغز یک علف باز علفخوار  
این هفته من دو بیمار داشتم ک هر دو مخدر ماری جوانا گل مصرف می کردند .
هر دوی انها از دوران دبیرستان مخدر گل مصرف می کردند .
اولی که به  اصطلاح خودش دستی هم  در عرفان داشت و فکر می کرد که  مصرف مخدر گل ایشان را فردی اندیشمند کرده است  و در دفاع از مخدر گل کوتاه نمی امد  . درست مثل کامپیوتری بود که نه هارد داشت نه رم نه برنامه ویندوز و بعد از اینکه یک ساعت باهم صحبت کردیم و دو تا چایی با هم خوردیم   من  که دیدم طرف  خودش هم نمی داند چی می خواهد و کشیدن گل طرف را پاک برده تو تریپ توهم دائم و  مغزی هم  در جمجمه نداره  که بشه  انرا تعمیر و یا بازسازی کرد خیلی راست و حسینی  بهش گفتم
عزیزم  من  به شما نمی توانم کمک کنم کاری از دست من برای شما ساخته نیست ویزیت هم از شما نمی گیرم  برو   به سلامت و   خدا حافظ .
طرف ناراحت شد و گفت یعنی چی من  امدم جواب سوالاتم را بگیرم !!
چرا دو تا درخت هر دو بدنه چوبی دارند اما برگ هاشون با هم فرق دارد چرا بعضی میوه می دهنده بعضی نمی دهند .
چرا زندگی بدون اب  ممکن نیست
چرا از دو تا اسپرم و تخمک یک انسان ایجاد می شود این غیرممکن است  این ها همه خیال ما است .
بعد هم رفت  و یک زنگ به منشی ما زد گله از اینکه من امده بودم دکتر به من امید بده و تفکرات منو تائید کنه !
یکی از مریض ها که بعد از اون امده بود وقتی طرف  رفت به من گفت .دکتر این مریضه را چرا ردش کردی اینها خوراک  بعضی دکتر ها مطبها هستند  یک به افرین صد باریک الله بهش می گفتی هر هفته می امد شما افکارشو  تائیدش می کردی  و کلی پول ویزیت  ازش می گرفتی !
بهش گفتم :دوست عزیز من یک  تعمیرکار مغز هستم نه تعویض کار  اصلا کار من تعمبرات و بازسازی مغز انسان است  اول مغز طرف را یک تکان می دهم اگر چیزی توش باشه امیدی هست اما اگر خالی باشه  و یا سوخته باشه دیگر مغز نو از کجا بیارم بزارم توش .
فرداش یک مریض دیگه امد که می گفت عاشق دراگه و دراگ بازه و فرق ماری جوانا معمولی با گل را می دانست و مواد را خوب می شناخت و خودش هم انواع هیز و کوش افغان و سایتوا و ایندکا را کاشته بود این مریض   سابقه مصرف ماری جوانا گل را از دبیرستان داشت ال اس دی کوکائین مجیک ماشروم تریاک وشیره هم می زد سنش هم جوانتر از مریض قبلی بود بعد از مصاحبه به این نتیجه رسیدم که طرف دچار بیماری بیش فعالی و اضطراب است و دیدم ترک بکن هم نیست من هم کلی  بهشش راهنمای کردم که چطور گل را بکشه که مغزش زیاد اسیب نبیند چون دیدم گل به عنوان دراگ  روی این فرد اثرات تخریبی چندانی  ندارد و جزو ان 10 در صدی است که حالا حالا ها دچار خنگی نمی شود فقط بهش گفتم
به بین به هیچکس نگو گل می کشی چون افرادی مثل شما که بیماری زمینه ای دارند مثل ویکتورهوگو هستند که با مصرف ماری جوانا یا مخدر گل و یا  تریاک هروئین  سطوح اضطراب انها کاهش پیدا می کنند و تازه تفکر  درست و عقلایی دارند اما 90 در صد دیگر وقتی گل یا ماری جوانا می کشند مغزشان تخریب می شود و امثال شما تبلیغ بدی هستند چون همه می گویند به بین طرف گل می کشه هیچیش نیست بعد هم مصرف کننده ای که دچار بیش فعالی بود و شیشه می کشید و ظرف دو سال خانه مغازه خریده بود را براش مثل اوردم که  فقط 10 در صد شیشه های هم هستند که به علت بیماری زمینه ای مصرف متامفتامین  وضعیت فکری و روحی  انها را بهتر می کند و این افراد نه توهم می زنند نه دندانشون خراب می شه و تازه انها بعد از مصرف دراگه خودشان را سرزنش می کنند و برای ترک می ایند چون بینش پیدا می کنند .
حالا امروز یکی به نام اقای علف کانابیس این کامنت را داده که نشان از ان دارد که ایشان جزو ان 90 در صدی هستند که نخوانده ملا هستند و عقل کل دهر می باشند البته اگر ایشان به مطب ما هم می امدند من هم از ایشان ویزیت نمی گرفتم !!



Marijuana Use Causes Brain Damage Confirmed - Medical ...
THE MEDICAL DANGERS OF MARIJUANA USE
مدرک مستدلل  دال  بر اثرات مخرب  مخدر گل بر روی مغز یک علف باز علفخوار

من میدونم شما بهتر از من میدونی که وید یا همون مخدر گل شما اصلا اعتیاد نداره و چیزی نیست که ادم با مصرف نکردنش خماری بکشه شما که دکتری باید بهتر بفهمی مصرف گل نه تنها هیچ اثر منفی روی بدن نمیزاره بلکه باعث رشد سلول های سالم و از بین بردن سلول های سرطانی میشه اینو دیگه هر الاغی هم که بشینه پای اینترنت با یه جستجو میفهمه حتی درمان ضد افسردگی هم داره و باعث اشتها میشه البته منظور من مصرف درستشه نه بیرویه حالا که یه چیزی که هیچ گونه خطری برای سلامتی نداره و هر کسی میتونه با کمی هزینه توی خونش و برای مصرف شخصی پرورش بده پیدا شده شما بیا هی چرت تحویل جامعه بده که این فلانه بهمانه نمیدونم کی به تو مدرک داده ادم با وجود همچین دکترهایی مثل شما تو مملکتش که حقیقت رو کتمان میکنید احساس شرم میکنه واسه همینه که جهان سومی هستیم به خاطر امثال شما شما افت های جامعه و زالوهایی که دارید خون مردم رو میمکید و سر اونا کلاه میزارید مصرف ماری جوانا تو 48 ایالات امریکا مجازه حتی سهمیه بندی هم شده بعد شما میای میگی خودشون میفروشن خودشونم داروی ترکشو میسازن واست متاسفم دکتر نفهم !علف باز <alafbaz.canabis@gmail.com>


Marijuana is changing and the new dangers that it poses are changing as well. Today, marijuana is up to 20 percent more potent than it was 40 years ago. Pregnant women who use the drug are unaware that it could harm their unborn child before they even know they are pregnant.
Published in the journal Drug Testing and Analysis, a new study argues that the idea that marijuana is a harmless drug is no longer valid due to the emergence of “high potency” marijuana
Recent research has shown that marijuana exposure during pregnancy has been associated with anencephaly. Anencephaly is the absence of a large part of the brain and the skull. Other birth defects include neurobehavior deficiencies like ADHD, learning disabilities and memory impairment in toddlers and 10 year olds, as well as depression, aggression and anxiety in teens

هیچ نظری موجود نیست: