مجتهد: وزیر دفاع ماجراجوی عربستان به مواد مخدر اعتیاد دارد

خبرگزاری فارس: مجتهد: وزیر دفاع ماجراجوی عربستان به مواد مخدر اعتیاد دارد
مجتهد: وزیر دفاع ماجراجوی عربستان به مواد مخدر اعتیاد دارد
مجتهد فعال توئیتری که به دربار عربستان نزدیک است اعلام کرد شاهزاده جوان سعودی که وزیر دفاع این کشور است به مواد مخدر اعتیاد دارد.
 
 به نقل از خبرگزاری فارس، «مجتهد» فعال عربستانی در توئیتر خود نوشت «محمد بن سلمان» وزیر دفاع و جانشین ولی‌عهد که به تازگی از ماه عسلش در پاریس به عربستان بازگشته به دلیل مصرف بیش از حد یک ماده مخدر در جلسه شورای وزیران حضور پیدا نکرده است.
مجتهد که به دربار عربستان نزدیک است اعلام کرد تعداد زیادی از شاهزاده آل سعود به این ماده [که نامش را ذکر نکرده] اعتیاد دارند و فقط در مراسم‌ رسمی سعی می‌کنند از مصرف آن خودداری کنند.
مجتهد با «ژنرال کوچک» خطاب کردن محمد بن سلمان گزارش داد که در یکی از جلسات مهم اخیر محمد بن سلمان در حالی سخن می‌گفت که تحت تأثیر ماده مخدر بوده و گفته بود که پول دولت از آن اوست و حق دارد هرگونه که دوست دارد از آن استفاده کند و سرکوب پاسخ فردی خواهد بود که بخواهد مقابل او ایستادگی کند.
بر اساس این خبر ژنرال کوچک در ادامه گفت: همانطور که عبدالعزیز بن فهد صدها میلیارد دلار را بالا کشیده من هم تا زمانی که نفوذ دارم همان کار را خواهم کرد.
مجتهد ادامه داد یکی از حاضران در واکنش به این سخنان به محمد بن سلمان گفته بوده که اینطور خزانه دولت تخلیه می‌شود که جانشین ولی‌عهد در پاسخ گفته: این مشکل من نیست.
شاهزاده جوان سعودی که وزیر دفاع عربستان شده و نمونه‌ای از ماجراجویی‌هایش حمله نظامی به یمن بوده که علاوه بر کشته شدن صدها شهروند بی‌گناه یمنی ذخایر ارزی عربستان را کاهش شدیدی مواجه کرده پیش از رسیدن به قدرت با اتهام‌ زمین‌خواری و اختلاس روبه رو شده بود.

هیچ نظری موجود نیست: