منو و دیوید گراهام اسکات و مستند بی بی سی و ایبوگین برباد رفته در ستاد مبارزه و سر پر باد !

حدود دوهفته پیش بود که شخصی به نام دیوید گراهام اسکات روی وایبر برای من پیامی  درباره ایبوگین گذاشت برای او خیلی جالب بود که ما در ایران از ایبوگین برای درمان اعتیاد استفاده می کنیم .
وقتی برای ایشان توضیح دادم که ایبوگین که هیچ ما از ترکیب سیلوسایبین و ایبوگین و مرمکی برای ترک اعتیاد همه مواد مخدر به طور  موفقیت امیز  استفاده می کنیم مسله براش خیلی مهیج و جالب بود و خودش دعوت کرد بیاید ایران یک فیلم مستند در این رابطه  برای بی بی سی بسازد .
طرف دشمن خونی متادون بود زیرا برای ترک هروئین در انگلستان به او متادون داده بودند و طرف این را به عنوان درمان اعتیاد قبول نداشت البته من هم با نظرش موافق بودم .
بعد هم که ما کم محلی کردیم طرف ما را دعوت کرد به   سومین کنفرانس بین المللی بریکینگ (آگاهی سایکدلیک ... که توی لندن برگذار می شد  برویم از دستاورد های جدید در رابط با متد های جدید ترک اعتیاد به روش سایکدلیک صحبت کنیم
اسکات نوشت ایا استفاده از ایبوگین در ایران مجاز است !
من که بعدا متوجه شده م طرف  فیلم ساز است و  فیلم های مستندی در رابطه با ترک اعتیاد  و ایبوگین ساخته خجالت کشیدم  بهش بگم  برادر اسکات خبر نداری اینجا چه خبر است به قول سعدی سنگ را بسته و سگ ازاد است !!
ما بعد از 10 سال  خانه نشینی و بازنشستگی و مراقبت از مادر زمانی که  دیدیم اینجا برای ترک ماری جوانا به جوان 16  ساله ای که دو تا پک ماری جوانا  زده  ده تا بطری متادون  برای ترک می دهند و وضعیت خیلی خراب است با توکل به خدا روز 15 دی یک مطب زدیم و تا 15 اسفند 5 تا بیمار معتاد به تریاک متادون شیشه را که تازه  یکی شون هم از اقوام خود من بودند  با موفقیت با ایبوگین درمان کردیم که یکهو  اقایان ستاد مبارزه با مواد مخدر مثل اینکه موشون را اتش زدند  وسط اسفند ماده از در دیوار ریختند گفتند :
توی فضای نت تبلیغ ساخت مخدر شیشه می کنی بعد هم هر چی ایبوگین داشتیم را بردند گفتند می بریم ازمایشگاه به بینم هروئین تریاک  شیشه ای چیزی توش نباشه !
زمانی هم که داشتن ایبوگین های نازنینم را که کلی برای وارد کردنش از کامرون وقت هزینه کردم بودم را می بردند  من گفتم به بین اقای سرهنگ  مبارزه  من این چا چند تا شیشه متادون هم دارم   مال اون مریضی است که متادون را با ایبوگین  ترک کرده  این جا مانده چرا این را نمی برید !
طرف گفت متادون ازاد است دکتر هر چقدر می خواهی برو بگیر بده مردم متادون ازاد است  !!!
یک ماه بعد دو ماه بعد هرچی زنگ زدیم که  اقا این ازمایش ایبوگین ما تمام نشد ما  بیایم  ایبوگین هایمون را بگیرم و  طرف گفت در جریانه !
پیش خودم گفتم این ایبوگین های ما هم  رفت ور دل مخدر گل که دو سه سالی است مویدی فرستاده ازمایشگاه  باید فاتحه اش را خواند !
ما هم که رستم بی اسلحه شده بودیم یک ماهی مطلب را تعطیل کردم  و دعوت حق را لبیک گفتیم و با دعوتی که قبلا شده بودم  با خرج مخارج  یکی از  سفرای خارجی  رفتیم برای یک پروژه تحقیقاتی خارج از کشور و زمانی هم برگشتیم شال کلاه کردیم رفتم پیش اقایان مبارزه ! که ایبوگین هامون را بگیرم
ان جا  با سه تا سرهنگ  مبارزه روبرو شدیم جای شما خالی  یکی از یکی مبارز تر !
دیدم روی یک تخته وایت برد اسم من را بالا و بزرگ زدند
اقای دکتر یزدان نیاز  خلاف تبلیغ  ساخت مخدر شیشه در فضای مجازی  !
به یکشون گفتم اقا این خلاف ما که ربطی به دو میلیون چهار صد هزار دلار مخدری که یکی از اقایان مخدر مشابه شیشه را با ارز دولتی  اورده و ما پتشو روی اب ریختم که نمی شه
طرف گفت نه
گفتم در رابطه با ان سرداری که هشت سال قبل در حوضه استحفاظی خودش دستور کشت گل داده که نمی شه
گفتند نه اقا
گفتم مربوط به ان مشارون های که ماشروم نبود و  توی راه از استان  فارس به تهران هپلی شد که نمی شه
گفته نه اقا !
گفتم مربوط به اون رئیس قبلی مبارز نمی شه که خودش مواد اولیه ... طرف داد زد نه اقا ما به مسائل قبلی کاری نداریم این ها به ستاد ربطی ندارد 
گفتم شما به چی کار دارید
گفت اقا شما پرونده ای دارید که در ان متهم به این هستند که  ساخت مواد مخدر شیشه را در فضای مجازی رواج می دهد
گفتم بله همان داستان طنز نیمه کاره را می گی سرهنگ بغلیش  گفت بله همان داستان طنزه  !
گفتم  خود شما هم خوانده ای و می گه طنزه  اما ممکن است رئیس دادگاه  شما ادم اهل جوک خنده و طنز نباشه و کمی سیاسی پرونده ما را بررسی کنه !!
گفتند اقا این چی چی گین شما  هم الان زنگ زدیم گفتند هنوز جوابش اماده نیست !
پیش خودم گفتم  این ایبوگین ها ی ما هم رفت توی بایگانی ازمایش مخدر گل !
 و چون دیدم طرف داغ کرده  و همین الان است که کاری دست خودم بدم
گفتم اقایان مبارزه من هم طرف شما هستم زنده باد متادون مرگ بر ترک کننده متادون و ترک دهنده متادون هیچی بهتر از متادون در دنیا نیست  بعد هر دمم را گذاشتم روی کولم و به خودگفتم
این ها هم ناراحت هستند تو دیگر روی زخمشون نمک نریز !
یک هفته بعد از این کل کل  ها با سرهنگ ههای مبارزه ناگهان  اتفاق عجیبی افتاد !
من کامپیوترم  فیلتر شکن ندارد اما به راحتی رفتم توی یو تیوب اقا چه سرعتی هر  چی می خواستم می دیدم  زنم را صدا زدم گفتم یو تیوب ازاد شده  خندید گفت بابا این ها نمی دانم گفت  چی چی را هم فیلتر کردند یو تیوب ازاد بشه گفتم بیا به بین !
خانم که چهار شاخ مانده بود و  من هم گفتم به بین این از برکات  ذکات علم نشر ان است
من ماست خور  هرچی رئیس ستاد و  پلیس مبارزه  با مواد مخدر است را می گیرم و غلط های 360 درجه شون را به روشون می اورم این ها هم از خجالت دستور می دهند ما را رفع  فیلتر کنند تا با سرگرم کردن من را هم مثل خودشان تنبل بکنند ولی  من  دست از سر کچل این رئیس روسا برنمی دارم  کور خواندن !
من هم بهشون کلک می زنم هرچی ویدو خوب درباره مواد مخدر  است را میبرم می زارم توی اپارات بدون فیلتر !
زنم هم مثل همیشه گفت :مرد تو از اول کله ات بوی قرمه سبزی می داد  توهم زدی که  با اگاهی اطلاع رسانی می شه  مواد مخدر را در ایران ریشه کن کرد .
 اخر هم ریشه خودت را با دست خودت داری  تیشه می زنی و اخر هم منو عزادار  می کنی
فردا هم  یا به جرم جاسوسی برای انگلیس  و رابطه با بی بی سی می گیرنت یا میریزند  از توی توالت مطلبت  چهار کیلو هروئین تریاک شیشه  در می اورند  و میبرند پیش سردار و بعد سر توه  که میره  بالای دار !
Opium.Site وبلاگ رسمی دکتر رضا یزدان نیاز: افزایش 360 ...
وبلاگ رسمی دکتر یزدان نیاز: 360 نوع مخدر شیشه در کشور ...
چرا ستاد مبارزه با مواد مخدر کارهایش 360 تایی است - وبلاگ ...
ایا سردار مویدی باعث رواج ماده مخدر گل اسرائیلی در ایران شده است
انتقاد از تنبلی ستاد مبارزه با مواد مخدر را من تکذیب می کنم
وبلاگ رسمی دکتر یزدان نیاز: ماشرون ماده مخدر جدید صنعتی ...
وبلاگ رسمی دکتر یزدان نیاز: وجود ماده مخدر گل و کشت ماری ...
"شب ایبوگین "David Graham Scott-Iboga Nights - وبلاگ ...
وبلاگ رسمی دکتر یزدان نیاز: دیوید گراهام اسکات فیلم ساز ...
وبلاگ رسمی دکتر یزدان نیاز: فروش مواد اولیه ساخت مخدر ...
سردار مویدی مدیر بر‌تر کشوری شد!!! - Opium.Site وبلاگ ...
انتقاد سردار مویدی به قانون جدید مبارزه با مواد مخدر - Opium ...
وبلاگ رسمی دکتر یزدان نیاز: سردار مویدی :ما رئیس پلیس ...
Opium.Site وبلاگ رسمی دکتر رضا یزدان نیاز: نه شیر شتر نه ...
جناب اقای رحمانی فضلی - Opium.Site وبلاگ رسمی دکتر رضا ...
نه شیر شتر نه شلاق بر پیکر ستاد مبارزه با مواد مخدر خرما از ...
وبلاگ رسمی دکتر یزدان نیاز: در حوزه‌ مواد مخدر شلاق را بردارید ...

هیچ نظری موجود نیست: